جلسه امروز مجلس شورای اسلامی به دلیل به حد نصاب نرسیدن حضور نمایندگان تشکیل نشد.

جلسه مجلس به‌دلیل به حد نصاب نرسیدن تشکیل نشد/ قالیباف: اسامی غایبان را منتشر می‌کنم

کلانشهر: محمد رشیدی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: امروز قرار بود جلسه علنی مجلس برگزار شود منتها به دلیل به حدنصاب نرسیدن تعداد نمایندگان برای تشکیل جلسه علنی، نشست علنی مجلس برگزار نشد.

وی اضافه کرد: براین اساس امروز مجلس شورای اسلامی جلسه علنی ندارد و فردا جلسه مجلس برگزار می‌شود.

جلسات علنی مجلس در طول سه هفته گذشته برای حضور نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه و ایام تبلیغات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تشکیل نشده بود.

در همین راستا رئیس مجلس اعلام کرد که فردا اسامی نمایندگان غائب در جلسه امروز منتشر خواهد شد.

 فلاحی نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی، درباره عدم تشکیل نشست علنی امروز مجلس گفت: به هر حال برخی از نمایندگان احتمالا درگیر دور دوم انتخابات در حوزه‌های انتخابیه خود بودند و شاید عدم حضور آن‌ها تا حدودی موجه باشد.

 وی افزود:، اما از سایر همکاران این انتظار می‌رفت که با حس مسئولیت‌پذیری بیشتری رفتار کنند و برای تشکیل مجلس به تهران بیایند. این تکلیف ما و حق مردم است که جلسات مجلس را تا روز آخر فعالیت آن تشکیل دهیم ولو این موفق به حضور دوباره در مجلس نشده باشیم.

 این نماینده مجلس که خود از بازماندگان ورود به مجلس دوازدهم به شمار می‌رود، درباره واکنش رئیس مجلس به عدم حضور بخش قابل توجهی از نمایندگان در نشست امروز مجلس گفت: آقای قالیباف اعلام کرد که فردا اسامی نمایندگان غائب در جلسه امروز منتشر خواهد شد. البته استمزاجی هم صورت گرفت مبنی بر اینکه گفتگویی بین نمایندگان شکل بگیرد که این موضوع نیز رای نیاورد. در پایان نیز قرار شد که اگر فردا هم جلسه علنی برگزار نمی‌شود به نمایندگان حاضر اطلاع رسانی شود.

ظاهرا صبح امروز تعداد بالایی از نمایندگانی که برای دوره آینده رای نیاورده یا برای دوره دوم انتخابات فرستاده شده اند در جلسه علنی صحن حاضر نشده اند.

 
 

 

 

نظر شما:

security code